Detox
Olina
Dobrý den, mám prosbičku, přítel je závislý na pervitinu, hodněkrát se pokoušel léčit, byl ve všech možných léčebnách, teď by chtěl to zkusit ještě jednou, do Bohnic má doživotní zákaz, protože tam něco provedl a u Apolináře mu řekli, že až v březnu. Nevíte o nějaké léčebně, klidně dál od Prahy kam by mohl jet? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zkuste níže uvedené kontakty. Červený Dvůr je nedaleko Českého Krumlova, léčba probíhá standardně, výhodou je velká vzdálenost od Prahy a léčba v prostoru bývalého zámečku se zámeckým parkem. Bílá Voda je v Jeseníkách, je to taky dost z ruky a krom detoxu a následné léčby v rámci psychiatrické léčebny je pak možný přestup do terapeutické komunity, která funguje v rámci léčebny (v jiném objektu) a kterou považuji za velmi kvalitní. Dále je možné absolovat léčbu v Plzni, kde po detoxu může člověk nastoupit do krátkodobé odvykací léčby (2 měsíce) a pod vedením doktora KUdrleho v rámci léčby absolovat i zkušenost s holotropním dýcháním. Bohužel nevím, jaké jsou v těchto léčebnách čekací doby, takže uvidíte - ať si tam zkusí přítel zavolat a zjistit si to. Nebo může zajít do Kontaktního centra SANANIM, Osadní 2, Praha 7, tel 283 872 186 a tam požádat o pomoc při zprostředkování léčby. Tam by měli mít potřebné informace ohledně čekacích dob a podmínek pro vstup do léčby. Přeji hodně štěstí Vám i Vašemu příteli. Jen na závěr - není vhodné, abyste pro něj zprostředkovávala léčbu Vy - pokud má o ni zájem, měl by se snažit především on. Držím palce. Psychatrická léčebna Bílá Voda Bílá Voda, 790 69 telefon: 584 413 208 MUDr. Petr Jeřábek Psychiatrická léčebna Červený Dvůr Červený Dvůr 1, Český Krumlov, 382 08 telefon: 380 739 131 Prim. MUDr. Jiří Dvořáček Psychiatrická klinika FN PLzeň Alej Svobody 80, Plzeň, 323 10 telefon: 377 103 193 MUDr. Stanislav Kudrle