a automaty potřetí
Hlavaskopova
Koukám, že jsem si přezdívku zvolil více než prozíravě:-( Omlouvám se, měl sem si Vaši odpověď přečíst celou a pozorně a ne hned po prvním řádku chrlit další dotaz.

Odpověděl: Bára Orlíková
Kopíruji Vám odpověď na Váš předchozí dotaz. Kontakt na paní doktorku Dobiášovou se mi podařilo zjistit: "Bohužel Vám nemohu poslat odpověď na mail, pouze přes tuto poradnu. Přes kontaktní centrum LAXUS se mi podařilo získat číslo na paní doktorku Dobiášovou: Psychologická a psychoteraputická ambulance, Hradec Králové (bližší adresu nevím), tel 495 511 324. Nebo mi kolega Jakub Minařík doporučil svého kolegu psychiatra z Pardubic: Centrum péče o drogově závislé, Nemocnice Pardubice, Kyjevská 44, Pardubice, 532 11, telefon: 466 016 622, MUDr. David Bayer. Nebo se můžete obrátit na Ambulanci AT při FN, Šimkova 870, Hradec Králové, 500 38, telefon: 495 832 410, MUDr. Jiří Čížek (doktor Čížek pracuje zároveň v Léčebně návakových nemocí Nechanice). Takže přeji hodně štěstí"