pokračování dotazu 927900
děkuju mockrát jenom ted nevim co je pravda, protože mi dneska někdo říkal že ten mák co se dává třeba na buchty a tak (jak ho maj v supermarketu) se tepelně upravuje takže to z něj pěstovat nejde, vy ste si teda jistý že to de? jinak za to že sem si někde zasadil mák a pak si ze něj pro vlastní potřebu udělal opium mě přece nemůžou zavřít? vždyt pro vlastní potřebu drogy vlastnit můžu? závislosti se nebojím, protože sem se ještě na žádný droze co sem bral nestal závislej, tak myslim že to bude vpohodě, jinak s tím předávkováním sem si už někde zjištoval kolik se toho bere, ale rači mi to ještě napište ať se ujistím že to je správně. a mák bych si pěstoval rád jenom o tom moc nevim, ae snad to nějak pude a děkuju opravdu mockrát za odpověd

Odpověděl: Jakub Minařík
Aha. A zkoušel jste se nestat závislým na morfiu? tedy v tomto případě na opiu? Hezkou zábavu. Detox a léčbu vám pak rád zařídím. :-) Nebude to poprvé, ani naposledy. Jinak ohledně toho máku - já ho nikdy nezkoušel takhle pěstovat. No, třeba to nepůjde. Fakt nevím. Máma někdy mák pěstovala (pak z něj chtěla dělat buchty, ale vzhelem k výtěžnosti záhonu na horách z toho nebylo nic). Ale kde vzala semena, netuším. Ohledně té trestnosti - pěstovat mák na opium je stejně trestné jako prodávat drogy, pašovat heroin, vyrábět pervitin, ... Je to výroba a distribuce drog. Trestné je i mít drogy, i když pro vlastní potřebu. No a pokud si toho napěstujete tak, aby vám to vydrželo přes zimu, tak se možná dostanete i do sazby pro velké distributory. Jediné co trestné není, je být intoxikovaný.