Buchna
Karel
k 926901 protoze uz mam trosku v haji nos z toho? znam rizika nitrozilni aplikace, jenze hodne z toho se me netyka: davam si sam, zadni "kamosi" kolem me, nic.

Odpověděl: Jakub Minařík
Hm, a slyšel jste třeba o takých věcech jako jsou abscesy v mozku a játrech? Nebo kandidový absces v oční kouli? Nebo metastatické abscesy po septickém stavu? A o amputovaných končetinách po flegmoně? Nebo o infekci srdeční nitroblány, která se jmenuje endokarditis maligna? Nebo co se stane, když dojde k poškození cévního řečiště v plicích? Vím, že se jedná o komplikace, které se nevyskytují každý den, ale viděl jsem dost lidí, kteří je zažili. Nechci vám to rozmlouvat a klidně vám i zkusím nějak poradit, ale mít ďouru v nosní přepážce je třeba proti enukleaci bulbu (česky vydloubnutí oka) fakt celkem sranda. Alespoň mě se to tak jeví.