Rozbor moči
Honza
Dobrý den, zjistil jsem, že přítelkyně začala brát pervitin. Nevím, jak často ho brala, přiznala se, že 3-4x do měsíce po dobu 3 měsíců. Na Nový Rok slíbila, že toho nechá, ale nevím, jak to ověřit. Proto se chci zeptat, kam bych se mohl obrátit s případnými rozbory moči na Praze 5 nebo 6, a jak často bych měl takový rozbor nechat dělat? Děkuji.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, testy na drogy jsou ve volném prodeji v každé větší lékárně. Pervitin se v nich ukáže cca do 1 týdne po užití. Testy ale mají také své nevýhody. Jde přeci jen o velký zásah do soukromí a do vzájemné důvěry, ještě k tomu když jde o partnery a jeden z nich v takovém případě vystupuje v roli kontrolora. Je tedy dobré se na testech předem domluvit, že s nimi i druhá strana souhlasí a bere je jako dobrý způsob kontroly plnění slibů. Testy také nejsou všemocné, existují způsoby jak je obejít atd. Neměly by Vás tedy rozhodně 100% uklidnit a je třeba stále o situaci mluvit a všímat si i dalších věcí (změny chování, s kým se přítelkyně stýká, jestli např. celou noc nepřijde domů atd.).