mutu
před třema měsíci sem přestal kouřit cigerety.místo toho jsem začal kouřit marihuanu (cca. 5 špeků denně).před tím sem si zakouřil občas.teď chci přestat i stím.nekouřím tři dny a pořád mám pískání v hlavě, změny nálad atd. chci se vás zeptat jestli to je normální a jestli to někdy odezní děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že přestat kouřit marihuanu je chvályhodné rozhodnutí, zvlášť v případě, že jste byl schopen vykouřit 5 jointů denně - marihuana není zrovna nejlepší substitucí tabáku (a ruku na srdce - pokud se jedná o ty jointy, obvykle se stejně balí s nějakým množstvím tabáku - nepředpokládám úplně, že byste marihuanu kouřil čistou, i když i to je samozřejmě možné. Nicméně tak jako tak, není to vhodná léčba závislosti na nikotinu). Příznaky, které popisujete, zvláště ty změny nálady, jsou při vysazení po dlouhodobějším intenzivním užívání poměrně obvyklé. Vydržte pár dní, a kdyby to neodeznívalo, tak určitě znovu napište a zkusíme vymyslet něco, co by Vám pomohlo. Zatím držím palce.