jak dál
Dragg
Dobrý den, mám vážné podezření, že můj bratr bere pervitin. Z dostupné literatury jsem si přečetl jednotlivé příznaky a bohužel se dosti shodují. Mám také neoficiální zprávy z mého okolí, které tomuto dávají za pravdu. Chtěl bych vás tímto požádat o radu, jak mám postupovat. Nerad bych aby se situace nějak zhoršila a bratr se uzavřel ještě více než nyní.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Reaguji na Vaši skrytou poznámku: Když mi napíšete, odkud jste, mohu Vám doporučit kolegu nebo zařízení, kde byste mohl problém zkonzultovat. Nevím, jak jste k podezření, že bratr bere pervitin přišel a co jeho užívání pervitinu všechno nasvědčuje, nevím, zda jste na toto téma s bratrem mluvil a jak na to reagoval, zda má nějaké vážné problémy, které by se mohly vázat k užívání drog... Chápu, že se chcete poradit o dalším postupu, abyste věděl, jak se k bratrovi chovat, aby se pokud možno situace nehoršila a aby byl bratr ochoten s Vámi o problému mluvit a nepřišel jste o jeho důvěru. Jen je nutné si uvědomit, že pokud skutečně bere drogy, tak není moc možností, jak mu pomoci, pokud sám nebude chtít se situací něco dělat. Zatím přeji hodně štěstí a pokud byste měl zájem o nějaký ten kontakt na odborníky, tak napište.