tráva a zákon
Dostal jsem se do rozporu se zákonem, tím, že jsem vypěstoval jedinou rostlinu marihuany (obsah THC 4%) a před 2 lety taktéž jedinou rostlinu (3%). Celkem mi policie zabavila cca 500g toxikomanicky využitelné sušiny. Někdo mě asi udal, jinak mě nenapadá, jak se o tom mohli dozvědět. Ještě jsem přiznal, že jsem 1 člověku (starší 18) poskytl v rozmezí 2 let celkem 3x po 1 krabičce od filmu. Nejsem soudně trestán. Chtěl bych se Vás zeptat, co podle Vašich zkušeností mi hrozí za trest.

Odpověděl: Bára Orlíková
Tohle je dost složitý problém na řešení takto přes internet. Navrhuji Vám toto: Pracuji zároveň pro Právní poradnu A. N. O., kde s kolegyněmi právničkami řešíme právní potíže klientů, kteří se dostali do konfliktu se zákonem v souvislosti s drogami. Právní pomoc poskytujeme bezplatně a Váš případ je zrovna záležitost, která by pod nás spadala. Nejlepší bude, když se tedy obrátíte přímo na naši právní poradnu - tel 222 582 932, adresa Koněvova 95, Praha 3. Můžete si u nás smluvit schůzku anebo to zkonzultovat telefonicky (pokud nejste z Prahy a nemohl byste přijet). Nicméně - podle toho, co popisujete by Vám neměl hrozit závažnější trest než podmínka (určitě Vám nehrozí vězení). Ovšem jde o to, co budete dál vypovídat - tím přiznáním ohledně toho předání konopí jste si moc nepomohl a myslím, že by bylo fakt na místě další postup konzultovat s právníkem, proto Vám nabízím ten kontakt, abyste u soudu zbytečně neřekl něco, co by Vám mohlo přitížit. No, ohledně toho udání - je to nejpravděpodobnější varianta - setkávám se s tím poměrně často... Závěrem - můžete se ozvat na výše uvedené číslo a můžeme to probrat telefonicky, případně osobně. Zítra mě v kanceláři právní poradny zastihnete. :)