na sklo
alena
napište mi, prosím co to znamená výraz na sklo, asi vím, ale nechci si to připustit, dlouho jsem váhala psát?nepsát? ale po přečtení všech příspěvků.............jsem matka 20-ti letého a čtyř letého chlapce, píšu o tom starším:( v 16-ti začly problémy na sš a ještě není konec, učil se dobře, ale okruh přátel vzal za své, ve třeťáku ukončil sš a šel na číšníka, myslela jsem, že to je naší vinou, že byl odstrčený narozením bratra, navštivila jsem s ním poradny, ale prý je vše O.K. čas běžel, ztráta všech zájmů, koníčků, kouří marihuanu a teď ještě to sklo?????moc děkuji předem a prosím napište i kam se můžem obrátit.PĚKNY NOVY ROK

Odpověděl: Jakub Minařík
No to je těžké. Je to slang a fakt těžko říct co to znamená. Může to souviset s kouřením konopí (některé dýmky ze kterých se hulí jsou skleněné, ale také cokoliv jiného. Nedávno jsem takhle teoretizoval o 3 gramech pohody a nakonec někdo napsal, že to je hip hopová skupina). Takže tohle je taky varianta. Někdo bude chytřejší než já a napíše to sem. No, to jak se syn chová nemusí mít s užíváním drog až tak velkousouvislost. Někdy se to nějak zvrtne, člověk se hledá, nějakou dobu to trvá. Stejně to nemusí mít souvislost s tím bratrem. Já mám také mladšího bratra a taky jsem to nějak zvládnul. Na straně druhé, možná kdyby rodiče zavzpomínali nad mým dospíváním, tak by to taky nebyl úplně idilický příběh. :-) No, nechci to bagatelizovat, spíš jsem vás chtěl uklidnit - může to být docela klidně tak, že věci se dějí správným směrem, jen jdou trochu klikatější cestou. S tím kontaktem - napište odkud jste, nějaký vám vyhledám. A v novém roce více radosti a méně starosti. :-)