přetrvávající potíže s alkoholem
kočenka
dobrý den, prosím, potřebuji se zeptat, jak se můžu sama a dobrovolně vyléčit ze závislosti na alkoholu .. pracuji ve státní sféře, jakmile problém přiznám, přijdu o dobře placené místo, jsem samoživitelka, mám 35 let a mám děsný stresy, život pro mne přestal mít význam, prosím, pomozte

Odpověděl: Jakub Minařík
Nejlépe by asi bylo najít si psychiatra, který se zabývá léčbou závislostí a pokusit se s jeho pomocí přestat. Chápu, že potřebujete, aby se to nikdo nedozvěděl - psychiatři obecně bývají dosti diskrétní a existuje i možnost vybrat si péči, kterou si sama hradíte a pak se informace o vaší léčbě neobjeví ani v záznamech zdravotní pojišťovny. Bez toho psychiatra to myslím asi nepůjde, protože podle toho co a jak píšete, tak možná máte i jiné psychické problémy. Ty mohou být i příčinou nadměrného pití. Myslím, že je potřeba ovlivnit obě věci současně, aby to bylo úspěšné. No, pokud byste potřebovala nějaký kontakt, tak napište. Zkusím vám někjoho vyhledat. No, vlastně napište tak jako tak. Udělala jste první krok a to je dobré. Důležité je teď vydržet. :-)