SNAŽÍÍÍÍÍÍÍÍÍM SE A JE TO TĚŽKÉÉÉÉÉÉ...
bez smyslu života.........
sem vam ted dlouhou dobu nepsala a snažila sem si to všechno urovnat,ale JE TO TAAAAAK TĚŽKÉ....od prosince hulim jen v patek a sobotu někdy i ve čtvrtek.....ale prostě větší polovinu tydne nehulim.....ted v utery sem měla pudink z travy a myslela sem važně že umřu....asi sem toho snědla vic než sem byla schopna zvladnout a tak hodinu a pul sem byla mimo realitu a citila sem jen jak mi šííííleně buší srdíčko....BYLO TO HROZNE.....ale o to ted nejde......největší STAROSTI CO MI TED DĚLA JE MUUUJ KLUK.....bavili sme se spolu o travě a tak a je mu řekla že stejně vim že dřív nebo později nas to rozdělí a on mi řekl že kvuli mě toho nech,ale ja mu řekla at to neříka protože vím že to nedokaže a tak sme se domluvili že budem hulit jen SPOLU O VÍKENDU a že třeba jednou za čas si muže dat i beze mě ale jen NĚĚĚĚKDY!!!!!!!!!a stejně to nedal....nehulí sice už třebe několikrat za den ale jen tak 1krat denně,ale stejně hulí denně.........a ja se hrozně bojím že to nedokaže,protože pokud to tak sam necítí a chce jen kvuli mě a ne i kvuli sobě tak to NEZVLADNE.................JAK SE S NIM MAM DOMLUVIT...HROZNĚ HO MILUJU A VIM ŽE ON MĚ TAKY a nechci aby sme se rozešli jen kvuli tomu svinstvu.......na silvestra sme byli domluvení že si dame pernik,ale nedavno sme se spolu bavili a ja mu řekla že to NECHCI A ON MI ŘEKL ŽE ON TAKY NE,když je to nebudu a to doufam že dodrží,ale ohledně te travy to pochybuju...................vždycky se mi omlouva že zase hulil,ale ja nechapu proč se mi zato omlouva stejně už to nevrati už si dal..........PORADTE MI PROSÍM.......a děkuju vam moc že si se mnou tak povidate hodně mi to pomaha a dodava vuli když vim že si o tom všem mužu z někym popovidat a zustane to jen mezi nama.......děkuju.........a pěkny novy rok....:-)))

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak to jsem ráda, že se Vám to daří aspoň omezit. Nicméně, jak je vidět, tak občas taky sama své limity porušujete - třeba tím pudinkem z trávy. Ona ta intoxikace probíhá jinak, když trávu vykouříte a jinak, když ji užijete v jídle. Nástup účinků v druhém případě bývá pozvolnější, ale o to dlouhodobější a nedá se s tím mnoho dělat, aby to odeznělo dřív, pokud je intoxikace prožívaná negativně a/nebo je příliš silná. Je potřeba na to dávat pozor. Navíc při konzumaci konopí v jídle dost těžko odhadnete dávku - i v případě, že byste jídlo připravovala sama, ale obzvlášť v případě, že například koláčky z trávy dostanete někde na večírku a nevíte, jaké množství konopných drog bylo použito a kolik toho může být v jedné porci. Bušení srdce je často popisované při nástupu intoxikace a souvisí se změnou krevního tlaku, který marihuana způsobuje, ale vesměs se nejedná o žádné závažné potíže a postupně to během chvíle odezní. Jen to člověk samozřejmě víc prožívá a je to umocněné tím, že je zkouřený. Takže bych doporučovala se toho vyvarovat, protože Vám to zjevně nedělá moc dobře a držela bych se Vaší snížené frekvence kouření trávy a nedělala bych takové experimenty. Jsem ráda, že jste se vyhnula i tomu perníku, protože to by byla zbytečná komplikace - už takhle máte starostí nad hlavu. A ohledně přítele - je fajn, že s ním o tom můžete mluvit, že respektuje to, že Vy tolik nehulíte jako předtím, a že je schopen Vám říct, že si zakouřil sám a omluvit se, protože tuší, že Vás to trápí. I když to není ideální, považovala bych to za stav, kdy to může být na dobré cestě. Nedal si s Vámi perník, přestože kouří trávu hodně, tak to přec jen trochu omezil, a taky Vám netvrdí, že úplně přestane, což se mu nechce - ale taky by mohlo dojít na to, že by Vám něco tajil, což si asi nepřejete. Navíc je dost těžké přesvědčit někoho, kdo nepociťuje s kouřením trávy problém - narozdíl od Vás - aby přestal, navrch, když Vy také, byť méně než předtím, trávu kouříte. Pokud byste přestala úplně, asi by nastal problém, pokud byste po příteli žádala, aby přestal taky. Ale to myslím nenastalo. Takže bych to nedramatizovala a uvidíte, jak se to bude dál vyvíjet. Zatím přeji hodně štěstí.