kámoš
Mám kámoše na kterém mi hodně záleží ale jede v drogách a já bych mu chtěla nějak pomoct.chce jít i na léčení.má ale teprve 15 a já se nemůžu jenom dívat jak se ničí.vím že je to každého věc jestli droguje nebo ne.každý si tuto cestu vybral sám, ale vážně mi na něm záleží.prosím poraďte.dík.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že máte o kamaráda obavy. Ale bohužel Vám nemohu moc konkrétního odpovědět, protože nemám od Vás bližší informace - abych Vám mohla napsat něco víc a případně poradit, kam by se kamarád mohl obrátit, potřebovala bych vědět několik věcí. Například to, jakou drogu bere, jak dlouho, jak si ji aplikuje (jestli si drogu píchá nebo ne), jaká je jeho situace v rodině (zda to rodina ví a jak se tváří na případnou léčbu) a ve škole, a především odkud je, abych Vám mohla napsat nějaké kontakty, kam by se mohl zajít poradit. Myslím, že by bylo asi nejlepší zajít nejdřív někam ambulantně a zkonzultovat, zda by měl jít do léčby a jaká léčba by byla případně vhodná. Zatím přeji hodně štěstí, a napište.