testy na piko
whisp
dobry den, muzu se zeptat, jakym zpusobem mam ze sebe co nejrychleji vyhnat pernik, aby nebyl videt v mocovych testech ? napr. vitaminy, ktere by mohly pomoct, jidlo, piti.. atd.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel doba, po kterou jsou možné zjistit drogy včetně pervitinu v testech ze vzorku moči se moc ovlivnit nedá. Každopádně - nepokračovat v užívání, doporučuje se hodně pít (míněno vodu, nikoli alkoholické nápoje) a je možné si koupit nějaký bylinný čaj nebo jiný bylinkový přípravek určený k pročištění organismu (detoxikaci), což bývá například kopřivovž čaj. Nicméně - nedělá to zázraky a vylučování drogy z těla se tím vyznamněji neovlivní. Pervitin se dá detekovat od 3 dnů do cca tří týdnů po posledním užití, s tím, že pokud se jednalo o jednorázové užití, měly by být testy negativní cca do týdne, při kontinuálním, intenzivním a dlouhodobém užívání bude tato doba delší. Proč se na to ptáte? Hrozí Vám nějaký průšvih?