SM praktiky
Malina
Prosím o odpověď na otázku, nakolik může ovlivnit užívání drog zálibu v sadomasochistických sexuálních praktikách nebo zda to platí i obráceně Jde o pervitin.Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, zda úplně rozumím Vašemu dotazu. Pokud jde o vliv pervitinu na případné větší preference těchto sexuálních praktik, tak si myslím, že by to tak mohlo v některých případech být - vzhledem ke stimulačnímu účinku pervitinu, odbourání hranic při jeho užití, které může způsobit touhu po nových zážitcích a i praktiky, které člověk normálně nepreferuje, pro něj mohou být v tu chvíli přitažlivé. Nevím, bohužel, co myslíte tím, zda to funguje i naopak - zda lidé, kteří využívají tyto praktiky, mají větší sklon užívat drogy? Pokud je to myšleno takto, tak Vám k tomu asi moc neřeknu - nemyslím si to, ale je to jen můj názor.