antipsichotika
luky
dobrý den,mohli by jste mi prosim poradit nějákého odborného psichiatra nebo nemocnici kde by zjistili co mi opravdu je,byl jsem na psichiatrii v Litoměřicích kde mi nic nezjistili,ale dali mi rivotril a prothiaden to na mé potíže nezabíralo tak jsem k tomu dostal ještě zeldox beru ho asi 4 měsíce a napil sem se na něj alkohol což mé problémi ještě zhoršilo stále ho mám brát i když vidím že to chce něco jiného.začal jsem se mnohem více chvět a klepat mám problémi z myšlenim tak jsem dostal před týdnem akineton který sem bral 4 dny a myslim si že to neni to co by mi pomohlo,vim že to byli jen 4 dny,ale už do sebe nechci cpát něco co mi nepomůže,jenom mě s toho začal bolet žaludek,pořád se potim a zebou mě nohy a špatně se mi spí,cítím že se mi ten mozek svírá a nevim jak si mám pomoci,zatim budu brát ten zeldox s prothiadenem,jesli mi můžete pomoci najít odbornou nemocnici kde mi budou moci určit diagnozu,budete moc hodní.Jsem z Roudnice n.L

Odpověděl: Jakub Minařík
No, jistě byste se mohl obrátit na psychiatrické oddělení nemocnice v Ústí nad Labem, na Psychiatrickou léčebnu v Horních Beřkovicích a nebo někde v Praze (Psychiatrická klinika I. LF UK a nebo Psychiatrické centrum Praha). Jestli máte přístup k internetu tak to pro vás nebude problém si najít kontakty (stačí zadat název do Googlu). Ještě mě napadá, že byste se mohl zkusit obrátit na fokus (http://www.fokus-praha.cz/). Oni budou mít lepší databázi informací nežli já. Ale víte, podle toho, co píšete, tak bych řekl, že se váš stav vyvíjí a bude se tedy ještě nějakou dobu měnit a žádné léky tedy nebudou fungovat moc optimálně. Navíc v psychiatrii je blbé to, že i když dostanete ty úplně pravé léky, tak vám nezaberou hned, ale bude to nějakou dobu trvat, alespoň 1-2 měsíce a pak se tepreve uvidí. A taky nevidíte, jaký by byl váš stav bez léků. Možná by to bylo mnohem horší. To co vám teď píšu není proto, že bych chtěl zpochybnit to, co píšete, ale spíše proto, abych vám pomohl pochopit jak je to složité. Víte, já se také často snažím udržet pacienty u nějaké léčby, kterou jsem nasadil, i když vidím, že odpověď zdaleka není optimální. Ale když se stav mění a léky mají z mého pohledu alespoň částečně příznivý efekt, tak mám vyzkoušeno, že je lépe vytrvat a počkat a měnit medikaci až po stabilizaci stavu a nebo když léky přestanou fungovat. Protože když léky změním, tak se může také stát, že další nezaberou vůbec. No, tak přeju ať se váš duševní stav zlepší. :-) P.s. Ten Akineton má tlumit nežádoucí účinky toho Zeldoxu. Na vašem místě bych mu dal ještě šanci.