bratr a alkohol
sovak
dobrý den! bratr hrozně pije,celá rodina už nevíme co s ním! Je mu 20 let a jediný jeho zájem je alkohol! Prosím o radu od kohokoliv! děkuju

Odpověděl: Bára Orlíková
Na takto stručný dotaz Vám nemohu bohužel moc konkrétního odpovědět. Nevím, zda jste s bratrem mluvili, jestli by byl přístupný nějaké formy léčby závislosti na alkoholu, zda už případně nějakou léčbou prošel a nebyla úspěšná, zda má ještě nějaké další problémy, které se k tomuto vážou (právní, finanční, zdravotní), zda u Vás bydlí či ne... Myslím, že by bylo na místě to zkonzultovat s někým z odborníků osobně - i v případě, že by se Vám nepodařilo bratra přesvědčit, aby na konzultaci šel společně s Vámi. Alespoň by se rodina mohla na základě takové konzultace lépe zorientovat v tom, jaké jsou jejich a bratrovy možnosti, jak nejlépe postupovat... Pokud mi napíšete, odkud jste, tak bych Vám mohla nějaké vhodné kontakty na kolegy doporučit. Zatím přeji hodně štěstí.