Děkuji moc za odpověď. Ráda se zajdu informovat k nějakému odborníkovi. Já bydlím v Mostě. Moje maminka ale ve Stráži pod Ralskem, takže ambulantní léčba moc nepřipadá v úvahu, myslím, že by na ni nedocházela. Budu tedy ráda, když mi poradíte, na koho se tady v Mostě mám obrátit. Předem děkuji. p.V.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás a omlouvám se za prodlevu - mezi svátky trochu nestíháme. V Mostě jsem Vám našla tyto kontakty - ohledně psychiatrické ústavní léčby (pravděpodobně ovšem pouze detoxifikace a krátkodobý pobyt) je možné se kontaktovat na: Nemocnice s poliklinikou - psychiatrické oddělení Detoxifikace ul. J.E. Purkyně, Most, 434 89 tel: 478 031 111 Tam by Vám jistě poradili, jaké jsou i jiné možnosti ve Vašem kraji ohledně léčeby závislosti. Pokud byste se chtěla sama o situaci poradit, je možné se obrátit na kontaktní centrum, kde sice převážně pracují s užívateli drogy a jejich rodinnými příslušníky, ale myslím, že by Vám nějakou podporu, informace, případně další kontakty ochotně poskytli: Kontaktní centrum Most k naději o.s. Jilemnického 1929, Most, 434 01 tel: 476 102 288, 476 104 877 fax: 476 102 288, 476 104 877 Přeji hodně štěstí do nového roku a doufám, že se situace zlepší.