lysohlávky
Kurt94
Na podzim sme s kamarádem dost pojídali lysohlávky.Jak odvar tak normálně jedli.Prožili sme zvláštní věci špatný i dobrý.Já si dával lysohlávky asi měsíc a půl a to každej pátek a sobotu.Ted je už nejim protože už nerostou.Kouřim jen marihuanu.Najednou cejtim že to co sem viděl a zažil tak že tomu věřim.Dost zvláštní zážitek byl že sem jednou viděl sám sebe a kamaráda jakoby z dálky a moje hlavní já bylo mimo tělo.Měl sem strach že mi to zůstane ale byl sem v klidu.Nechápu jak je tohle možný.Kolikrát sem si taky řikal že LSD a lysohlávky ani tak nejsou drogy a že to nejsou věci po kterých by se člověk "sjel" ale že to sou věci který rozšiřujou obzor.Jenže můj problém je teď že mi dost čato bolí hlava.Třeba po těchle výletech by bolela hlava celý týden.A ted mě bolí občas taky.Navíc mi příde jakokdyby se všechno změnilo.Vidim teď život a lidi úplně jinak.Zajímavá je další věc, a to že sem se po požití hub cítil dost chytrej a sebejistej když sem to teda vyloženě nepřehnal s dávkou.Dokázal sem lidem cokoliv vyvrátit, přišlo mi jako kdybych ve všem měl pravdu a ani nevěděl kde se to ve mě bere.Na cokoliv sem dokázal pohotově reagovat.Navíc mi přišlo chvílema že si s lidma můžu dělat co chci.Když sem hrál šachy s kymkoliv furt sem vyhrával a řek bych že sem hrál líp než za normálního stavu.Dost sme taky filozofovali o vzniku planet, světa, lidí, galaxií, rozebírali sme jestli existuje bůh a tak.A to se mi stalo tak nák osudnym.Došel sem k závěru že to co tady všechno je kolem nás je jenom náhoda a vše mohlo bejt úplně jinak.S timhle přesvědčenim teď tak nák žiju a je to prostě všechno jinak.Nevíte jak z tohodle přesvědčení ven a bejt zase normální?I když sem vlastně v pořádku.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, víte, ono je při užívání takovýchhle halucinoghenů potřeba, aby se ty zkušenosti a prožitky získané při intoxikaci také zaintegrovali. Z toho vyplývá, že optimální frekvence rozhodně není denní užívání a ev. proloženo ještě užíváním dalších halucinogenů (tím myslím konopí). Jinak se může stát, že lidem kolem se budete jevit tak zvláštní, že se ocitnete nedobrovolně na psychiatrii (tím myslím psychiatrickou léčebnu). Takže, zkuste vysadit, žádný hulení, žádný lysoně, žádný tripy, zkrátka žádný drogy, pěkně jezte, spinkejte, dostatečně pijte, procházky do přírody, můžete si koupit magne B6 a vitamin B1, čaj z meduňky lékařské a dejte tomu čas. Ono si to v hlavě sedne a uspořádá. Je to potřeba. Věřte mi. Vím co radím. :-) P.s. Kdyby "to" nemizelo, ev. se to nějak zhoršilo, napište. Něco vymyslíme.