moje psychika
zdravim vas, asi tusim ze uz je pozde, ale presto.muzete mi poradit jak by se mi alespon trochu zlepsila moje psychika?ctyri roky jsem uzival pervitin , ale ne kazdz den,jen obcas vikendove, ale posledni rok to bylo spis skoro kazdy den, nedky i cely tyden v kuse.je pravda ze jsem kazdy den kouril marihuanu, se kterou mam zrovna problemy. zacala me resit krim.policie,docxela zavazny problem, ale ja osobne si myslim, ze je to tak trochu nevine, protoze zadny dealer jsem nebyl ani nejsem. to je jedno nak to dopadne, ale spius k tomu problemu s tou psycgikou?mam nebo trpin nejspis schyzofrenii na lidi a verte mi ze se vsude pohybuje tolik lidi, ze ja se ani nemuzu chodit bavit mezi lidi, je to pro me strasny a nedokazete si to predstavit.uy posledni dva mesice to vubecv nedelam, moje pritalkyne me drzi a zatim mam dobrou vuli, je to tezky jsem cely dny nervozni ale zatim to zvladam.byl bych rad kdyby jste mi na toto nejak odepsali nebo poslali alespon vas nazor. diky wendy.alpy@centrum.cz

Odpověděl: Jakub Minařík
No a napadlo vás už navštívit psychiatra? Vzhledem k tomu, co píšete, tak myslím, že to tak zlé nebude, ale jste asi kapánek vystíhovaný. Myslím, že by se dalo celkem dobře nějakými léky zakročit. Možná by to nebylo hned úplně dobré, ale mohlo by to být alespoň trochu lepší a mohl byste nějak normálně fungovat. No, taky by možná bylo moudré zvážit nějakou odvykací léčbu. Velmi často i policie má tendenci v situaci, kdy se problematický jedinec odebere na léčbu a vypadá to, že by od něj mohl být pokoj, vyšetřování nějak ukončit a dál to neřešit. A když dojde k soudu, tak soudce také v situaci, kdy je zjevné, že provinilec abstinuje a nezlobí, má tendenci se uchylovat k podmíněným trestům a veřejně prospěšným pracem než k nepodmíněné variantě. No tak to zvažte a napište.