zelené bobulky
našla jsem u syna dvě zelené rostlinné bobulky v pytlíku, mohla by to být marihuana a co se dá s těmito bobulkami dělat (již měl kdysy v těchto pytlících zřejmě mariánku, ale sypkou), není mi jasné, co se dá s těmito bobulemi dělat - čichat?

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, jak tyto zelené bobulky vypadají, jaká je jejich velikost a podobně, takže to takto přes internet nemohu moc posoudit. Mohla by to být semena konopí (ta ale bývalý spíš do hněda nebo hnědozelená) nebo paličky marihuany (květenství konopí s pryskyřicí, která mívají vyšší obsah účinné látky než třeba samotné listy). Semínka nemají téměř žádný obsa účinné látky, takže by mohla sloužit maximálně k tomu, že by syn chtěl semínka zasadit a konopí pěstovat. Ohledně "paliček" - ty se upravují pro kouření (rozdrobí se do jointa, případně pro kouření z dýmky). Nevím, jestli jsem Vám úplně pomohla. Kdyžtak zkuste napsat podrobnější informace.