Subutex jinak
Láďa
Dobrý den, nevím,zda-li se obracím na vás s prosbou o radu správně,ale snad mi odpovíte.Mám totiž trochu jiný problém,protože jsem nikdy na drogách nebyl závislí a nikdy je neužíval.Nicméně mě trápí fyz. problémy jako je silné pocení,průjmy,bušení srdce,časté močení,cítím se ustrašený atd.Tento problém mě trápí cca 5 let (je mi30let),stejnou intenzitou..Podstoupil jsem několik vyšetření a navštívíl několik specializovaných lékařů a nikdy nebylo nic zjištěno.Vyzkoušeli jsem antidepresiva,ale vše neučinné.Netrpím ani žádnou jinou chorobou a na nic se neléčím.Může to způsobovat nedostatek tvorby endorfinů a tím vyvolávat v podstatě abstinenční příznaky?Mohlo by užívání Subutexu pomoct?Tuto variantu zvažuji vyzkoušet a buť pod lek. dohledem nebo soukromě.Prosím,o váš názor.Mnohokrát děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Máte zajímavou teorii, ale nejeví se mi správná. Odvykací příznaky jsou příznaky, které souvisí se změnou stavu. Pokud je stav stabilní, i když se jedná o depleci, tak odvykací příznaky se nerozvinou. Jsou vázány na změnu. Myslím, že vám z dlouhodobé perspektivy opiáty nepomohou, maximálně si na nich opatříte závislost. Navíc subutex se mi jeví pro to, co chcete ovlivnit, jako nepoužitelný. Myslím, že by to chtělo mnohem silnější opioid, třeba tinkturu opii, nebo něco podobného. Tak vám nevím. Přišlo by mi rozumné se na to vykašlat. I když po 5 letech chápu, že hledáte jakoukoli variantu. Asi jsem vám moc radost neudělal.