Koncim s hulenim!!
Dymek
Dobry den Ano i ja jsem snad konecne dostal rozum(!), a snazim se prestat s tou nenapadnou, avsak docela zakernou potvorou - Marihuanou. Hulil jsem denne(nebyla vyjimka treba 30 prdu denne, proste cely den v prepuku) pomerne silnou marihuanu neco pres 2 roky. Mam za sebou teprve prvni tyden, nicmene jsem pevne odhodlan toho nechat! Vsichni v okoli mi rikaji, co je to v posledni dobe se mnou. Doslo k docela radikalnimu utlumeni me povahy :( driv jsem byval hodne energicky. A hlavne se zacaly projevovat docela huste poruchy pameti. Ten tyden zatim nebyl vubec nijak jednoduchy! Objevuji se dost silne a pomerne caste vykyvy nalad. Vetsinou teda pocity smutku a prazdnoty(a samozrejme takove to nutkave: Zahul si a budes v pohode!). Chci se zeptat, jak dlouho tyhle pocitove zmeny muzou trvat? Jeste by mne zajimala jedna vec. Az se zase dostanu zpatky do normalniho stavu, kdyz bych si dal prda treba jen jednou, dvakrat za mesic, prijdu zase o tu psychickou vyrovnanost?

Odpověděl: Jakub Minařík
No máte obtíže v podstatě stejné, jako když přecházíte z kontinuelního užívání jakékoliv drogy. Marihuana není v tomto ohledu o nic lepší ani horší. A dejte si pozor, ať ji nevyměníte za alkohol. Jinak ty stavy, které popisujete postupně odezní, trvá to většinou pár týdnů, + - asi měsíc. Pomoci by vám mohli nějaké sedativní bylinné čaje, třeba meduňka lékařská. Ohledně dalšího užívání - doporučoval bych delší dobu abstinovat. Pak to můžete zkusit. O vyrovnanost asi nepřijdete, ale často se stává, že je problém užívání udržet v nějakých rozumných mezích. Je zkrátka riziko, že se zase rozjedete. A kdyby byly nějaké dotazy nebo obtíže, napište. P.s. A k prvnímu týdnu abstinence blahopřeju! Vlastně možná už ke druhému.