nehulila sem už 5 dní.....
bez smyslu živita.........
od neděle sem nehulila,takže víííc než pět dní........ale je to šílene ve škole a tak vubec to nedavam asi z toho zcvoknu.................NIC SE MI NEDAŘÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ i když se snažím........

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás a gratuluji k těm pěti dnům. Ohledně toho, že se Vám nic nedaří - ono to chvíli trvá, než se to usadí. Pokud jste si přidělala ve škole v minulosti nějaké problémy, tak asi bude potřeba delší čas, než se Vám to podaří napravit. A pokud jde o to, že máte problém odmítat spolužáky, kteří Vám nabízí jointa, tak to zkuste vydržet. Čím déle to vydržíte, tím méně Vám to budou nabízet. Držím palce a zas napište. Teď o víkendu ovšem nebudu on-line, takže bych Vám odpověděla až v pondělí. Hodně štěstí.