cigarety
anonym
Dobrý den! Prosím vás dá se zbavit kouření když už koužíte 27 let. Protože moje mamka kouří už od dvanácti a je jí 39 let. Dalo by se to řešit i jinakl než přes doktory. Díky za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Naše poradna se více zaměřuje na problematiku nelegálních drog, na odvykání kouření jsou zaměřené jiné stránky. Více info jak přestat kouřit najdete na těchto webech www.dokurte.cz nebo www.nekurak.cz. Na www.drogy-info.cz je možné si udělat test, jak na tom s tou závislostí na nikotinu jste. Na prvních dvou webových stránkách najdete i kontakty na poradny pro odvykání kouření, pokud by to bylo potřeba. Jistě se to dá řešit i bez pomoci doktorů. Ale s odbornou pomocí je při léčbě závislostí včetně kouření vždy vyšší šance na úspěch.