kde mam sehnat něaký lék proti kouření
lorenz
začínám být hodně závislí potřebuju ty nejsilnější cigarety a hodně jich vykouřím co mam udělat nebo požít proto abych to omezil protože du ševně bych to nedokázal

Odpověděl: Bára Orlíková
S tím omezováním to bude těžké. Obvykle to silní kuřáci nevydrží. Ale můžete to zkusit. Vysaďte kafe, alkohol a podobné látky, které zvyšují chuť na cigarety nebo s nimi je kouření spojené. Zkuste si udělat jiný denní režim... Více info jak přestat kouřit najdete na těchto webech www.dokurte.cz nebo www.nekurak.cz. Na www.drogy-info.cz si můžete udělat test, jak na tom s tou závislostí na nikotinu jste. Na prvních dvou webových stránkách najdete i kontakty na poradny pro odvykání kouření, kdyby Vám to nějak nešlo samotnému.