kil
Začala jsem chodit s klukem který bral pervitin kazdý den a nekolikrát za den celý rok a je to asi tak půl roku co ho nebere nebo mi to aspon tvrdí říkal že ho měl od té doby co s ním skončil asi pětkrát je možné aby stim sám od sebe přestal já jsem to taky brala ale né tak jak von a vím jaký mám na to chutě ale snažím se to už nebrat a může mít nějakou nemoc když to bral injekčně a tou jehlou si to nebral jen on ale více lidí nechce se se mnou o tom bavit a já bych zase nechtěla nic chitit

Odpověděl: Jakub Minařík
Mohl samozřejmě sám přestat, tak přestává spousta lidí. Prostě je to omrzí a nebo si uvědomí, že to není jejich cesta, ... na straně druhé - zdaleka to tak být nemusí a můžete v tom uvíznout společně. Tak buďte opatrná. Co se týče těch nemocí, typické jsou - krví přenášené žloutenky, hlavně žloutenka typu C - a ev. HIV/AIDS (u nás naštěstí zatím vzácně) Obě choroby jsou celkem svízelné co se týče léčby, i co se týče prognosy. Pokud se váš partner nenechal testovat a vyloučit infekční onemocnění, tak bych na vašem místě se vyhnul nějakým intimnějším aktivitám. To, že sdílel injekční náčiní s dalšími lidmy, to jen podporuje. Spoléhat se na to, že jsou zdraví moc nelze. Obě choroby mívají bezpříznakový průběh, kdy je nemocný bez obtíží. Nechat se otestovat bych doporučil i vám. Pokud jste z Prahy, mohu vás nasměrovat na kolegu, který vyšetření udělá. :-)