Pomoc kámošovi
EIRAM
Dobrý den! Nevím co mě to napadlo, ale už nevím kudy kam. Přijde mi, že se mi to snad musí zdát. Mám pocit, že jeden z mých nej kámošů se zbláznil. Už asi měsíc se chová jako magor,

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nemusí to být způsobeno drogami, nebo nejenom, ale myslím, že váš kamarád docela poctivě zešílel. A podle toho co popisujete, to může být potenciálně vážné. Může to být stejně dobře toxická psychoza, stejně jako paranoidní schizofrenie, nebo jiná, podobná porucha. Pokud mohu mít dobré doporučení, tak jej odveďte k psychiatrovi (možná znovu, pokud tam už opravdu byl). Měl by jeho stav zhodnotit. Když ho tam doprovodíte a s lékařem si o tom promluvíte, tak to může být cenné. Zkuste k tomu kamaráda spíše přesvědčit než donutit. Kdyby se choval kamarád divně a agresivně, tak raději ustupte a zavolejte záchranku. No vůbec si dejte pozor. Člověk v tomhle stavu může být potenciálně nebezpečný. Myslím, že by kamarád rozhodně měl alespoň nějakou dobu nehulit a nebrat jiné drogy.