Můžu věřit člověku, který tvrdí, že se zbavil závislosti na pervitinu, pokud ho užíval jednou za měsíc zhruba rok?Tvrdí, že nebere, ale četla jsem, že je na pervitinu silná psychická závislost, a tak mu to nevěřim. Dik za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud bral 1x měsíčně 1 rok, tak je velmi pravděpodobné, že závislost nevznikla. K tomu je třeba větší frekvence užívání. To neznamená, že v budoucnu nemůže začít pervitin znova užívat a mít s tím obtíže. Závislý ale nyní nebude. Pokud nekecá. Jo a pokud bral injekčně, bylo by vhodné, aby se nechal vyšetřit na virové žloutenky a HIV/AIDS. Nákaza je možná i když bude mít dojem, že se žádného rizikového chování nedopustil. Ze zkušenosti vím, že je to velmi nepravděpodobné. Stačí?