T.
Neberu drogy,ale bavím se s lidmi,kteří je berou a vím,jak s nimi mluvit,jestli mě chápete...Ráda bych v budoucnu aspon trochu pomohla takovým lidem,střední školu mám bohužel s jiným zaměřením,ale snad by to nějak šlo......

Odpověděl: Bára Orlíková
Našla jsem Vám po delším pátrání tento odkaz http://www.spektrum-km.cz/, což je program v Kroměříži, který je zaměřený na primární prevenci a péči v oblasti závislostí a který bere i dobrovolníky (mají tam seznam aktivit pro dobrovolníky, vesměs je to zaměřené na primární prevenci a práci s dětmi). Tak to můžete zkusit a uvidíte. Když Vás to bude bavit, tak můžete začít uvažovat o tom, kterým směrem se vydat dál. To, že máte střední školu s jiným zaměřením by neměl být problém - navíc, pokud byste po SŠ uvažovala o dalším studiu, tak to v zásadě nehraje roli. Přeji hodně štěstí.