gambling
pony
Dobry den, rada bych se zeptala jak mame postupovat,kdyz jsme dnes zjistili, ze nase mama je uz rok zavisla na hre na automatech.Sami uz to nezvladneme a radi bychom ji pomohli odborne.Jsme ze stredoceskeho kraje a nutne potrebuje poradit kam se obratit.Diky za pomoc

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Ve středočeském kraji je možné se obrátit na tyto kontakty (AT ambulance je psychiatrická ambulance zaměřená na problematiku závislostí): AT ambulance Dobříšská 56, Mníšek pod Brdy, 252 10 tel: 318 599 125 MUDr. Petr Nevšímal AT ambulance Pražská 528, Mělník, 276 01 tel: 315 670 511 MUDr. Karel Hampl, CSc. Ordinace pro návykové choroby Vojtěšská 237, Kutná Hora, 284 01 tel: 357 503 204 MUDr. Riesel Petr, CSc.(úterý) Ordinace pro návykové choroby Máchova 400, Benešov, 256 01 tel: 317 756 409 MUDr. Petr Riesel,CSc. (čtvrtek) Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, mohu Vám poskytnout další kontakty. Napadá mě, že by možná bylo vhodné obrátit se například na o. s. ANIMA, kde pracují především s rodinnými příslušníky závislých, zvláště v případě, že maminka nebude chtít ohledně případné léčby spolupracovat. Pomohlo by Vám se v situaci lépe zorientovat a naplánovat další kroky. Více info včetně adresy a telefonu najdete na www.anima-os.cz. Na následující adrese najdete nějaké bližší informace o patologickém hráčství (mezi něž spadá i závislost na automatech) http://www.poradenskecentrum.cz/gambling.html. Na této adrese najdete ke stažení příručku Jak poznat a překonat problém s hazardní hrou http://www.zkola.cz/zkedu/ZaSkolou/Problemovejevy/Zavislosti/PatologickeHracstvi(gambling)/15754.aspx. Přeji hodně štěstí.