Schuzka
Vyvoleny
Kdy je mozne se s Vami sejit. Chci se toho zbavit, uvedomil jsem si ze to pod kontrolou nemam a to do si dovolit nemuzu! Díky

Odpověděl: Bára Orlíková
Bohužel nevím, co máte za konkrétní problém a s kým byste se tedy potřeboval sejít. Tato poradna funguje pouze prostřednictvím internetu, ale je samozřejmě možné Vám předat kontakt na někoho z kolegů či nějaké zařízení, kam byste se mohl obrátit. Pokud jste z Prahy, a máte, pokud jsem to pochopila, problém s tím, že se Vám nedaří přestat brát drogy, tak se můžete obrátit na Kontaktní centrum SANANIM, Osadní 2, Praha 7, tel 283 872 186 nebo na Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel 220 803 130. Pokud nejste z Prahy, napište, odkud jste a já Vám zkusít vyhledat adekvátní kontakt. Prosím také o upřesnění, s jakou drogou máte problém, kolik je Vám let a jaká je Vaše další situace, abych Vám mohla najít nejvhodnější zařízení, kam byste mohl zajít. Zatím přeji hodně štěstí.