délka v krvi
lásena
Brala jsem pervitin téměř celý rok v kuse. Skončilo to v květnu 2005. Od té doby jsem ho měla 3krát, a to naposledy v říjnu. Chtěla bych darovat krev, a tak se ptám jestli je to ještě vůbec možné. Jehlu jsem nepoužila ani jednou, šňupala jsem. A tak se ptám, jak dlouho se vyskytuje v krvi, a jestli mi ho v krvi najdou, jaké to pro mě bude mít důsledky? Předem děkuji za odpověď lásena

Odpověděl: Jakub Minařík
Pervitin by vám v krvi najít rozhodně již neměli. I když rizika spojená s užíváním drog jsou významější u injekční aplikace, měla byste velmi pečlivě zvážit svůj krok. Pokud jste se chovala v minulosti rizikově, a to stačí třeba jen 1x tak se může stát, že nakazíte člověka, který vaši krev dostane. Stát se dárcem krve, vlastně i samo rozhodnutí je oceněníhodné, ale raději svůj krok ještě jednou uvažte. Měla byste mít rozhodně čisté svědomí co se týče rizik. Kdyby byly nějaké dotazy, napište. :-)