_Jde rozmluvit smaho?
kačaba
Už jsem si vlastně i zvykla že spoustu lidí kolem mě jede na piku, ale je tu jedna osoba, která je mi strašně blízko, a já vidim, jak neumí s drogama zacházet. Jde do všeho bezhlavě a uš jí nestačí ani trip nebo koule... musí si dávat čáry, zkoušet heroin... nevim, co dělat; když jí budu odporovat, vykašle se na mě, a podporovat jí přec taky nemůžu... mám šanci jí trochu proklepnout mozeček?! vidět tu její cestu je strašný!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Víte, ono je těžké pomáhat někomu, kdo s užíváním drog přestat nechce. Samozřejmě není vhodné dotyčného v tom podporovat a je docela dobré si stanovit nějaké hranice - pokud nebudete souhlasit s užíváním drog a dotyčný se na Vás "vykašle", tak je to jeho volba, není Vaše vina, že se rozhodl takovým způsobem. Myslím, že je vhodné dát najevo, že užívání drog jako je pervitin a heroin neakceptujete, ale jste ochotná pomoci, neodmítáte toho člověka jako takového, ale pouze to, že bere drogy. Bohžel pomoci mu můžete jedině v případě, že o tu pomoc bude stát a bude chtít se situací něco dělat. Můžete nabídnout kontakt na naši poradnu, případně Vám můžu poskytnout nějaké kontakty, kam by bylo možné se obrátit osobně, když mi napíšete, odkud jste. Nic víc bohužel v tomto případě asi udělat nemůžete.