adelka
Jsem z Police nad Metují premyslím o tom vsem ted hodne,protoze nespavost a nervozita není vsechno.Mam strach z lidi hrozne se lekam a to ze staci kdyz jen nekdo treba zakasle neumím to popsat ale lekam se vseho coz je nekde mezi lidmi hrozny koukaj na me jak na blazna.Bojim se v noci kdyz jdu sama myslím si ze zamnou nekdo jde,kolikrat vidim neco co tam neni pripadam si jako blazen.Nejvíce ten strach ze vseho i z malickostech coz jsem nikdy nemela...........ono se to spatne pise.budu moc rada za pomoc,protoze sama to nezvladnu to uz sem zkousela mnohokrat.............moc dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, myslím, že jste na prahu toxické psychozy. Zkuste vysadit, nebo alespoň zredukovat dávky na minimum. Protože jinak si nebudete připadat jako blázen, ale fakt se zblázníte. Tak teď k tomu kontaktu - vzhledem k tomu, že bydlíte skorem na konci světa, tak to bude trochu složitější. Potřeboval bych vědět dvě věci: 1. Jaké jsou vaše dopravní možnosti. Je problém dojet třeba do Hradce Králové? Trutnova? Náchoda? 2. Kolik vám je let (to se ptám proto, jestli vás mohu doporučit ke kolegovi, který je dětský psychiatr). Tak napište. A - zkuste snížit dávky, ev. úplně na čas vysadit a zbytečně se nestíhujte. :-)