doplnujcí k 322905
A jak závažný sou ty poškození po jednom užití, ublíží mi to třeba víc než kdybych vypil flašku vodky? No já o dávkování taky moc nevím, sem slyšel že mám vymačkat náký lepidlo do pytlíku dát si pytlík na pusu a zhluboka dýchat dokud se neprojeví ty stavy

Odpověděl: Jakub Minařík
No, poškození i po jednorázovém užití může být značné, může být i mnohem větší, než po lahvi vodky. S dávkováním je to složité, co je velmi podstatné, aby se vám nestalo, že s tím pytlíkem odpadnete a ten pytlík vám zůstane na obličeji, nebo někde blízko něj (stává se). Pak se už se neproberete. P.s. Taky buďte připravený, že nějakou dobu po experimentu budete cítit jako zkažené maso. Vy si toho asi nevšimnete, čich se rychle adaptuje, vaše okolí to ale jistě zaznamená.