Stepanka
dobry den chtela bych se vas zeptat na jednu vec mam patnastiletou dceru ktera byla uzý jednou na detoxu kvuli pervitinu ted je doma mesic a ja mam podezreni ze bere zase delam ji doma testy na moc ale zaslechla jsem ze kdyz se moc smicha s vodou tak se potom na testech nic nenajde je to pravda odpovezte mi prosim! dekuji!

Odpověděl: Jakub Minařík
No, když se moč smíchá s vodou, tak to může test zkreslit. Ale pokud dcera bere, tak by tu moč musela naředit velmi významě a pak by testy nejspíše vyšly jako neplatné. Podle toho co píšete, tak se dcerou máte celkem problém, je otázka, jak moc velkou roli v tom hrají drogy a jakou roli to, že prostě zlobí. A vyhrožování pomáhá jen tam, kde se výhružky naplňují. Prostě, cokoliv vypustíte z úst, tak pak musíte splnit. Jen tak bude jasné, že to myslíte vážně. Taky existuje něco, jako rodinná terapie. V této situaci by to možná mohlo být k něčemu, rozhodně by to mohlo pomoci v tom, aby se situace doma zlepšila.