co s tim
Moj priatel berie kokain.Moc mu chcem pomoct,sme vsak v zahranici. Kouri to kazdy den niekedy kazdy druhy asi 4 lainy.Ak to prestane brat zo dna na den,bez odvykacich liekov,ake budu priznaky,moze ho to zabit?Dakujem za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zabít - to ho to nezabije, bude jen pár dní unavený a předpokládám také, že bude strašlivě nepříjemný a bude se snažit sehnat koks za každou cenu. No, aby to odvykání zvládnul, tak bych doporučoval: Opatřete si vitamin B1 a B6, pomáhají mozku dát se do kopy. Vhodné je magnesium a kalcium, trochu sníží nervosvalovou dráždivost. Na neklid je dobrá meduňka lékařská (melisa oficinalis), může jí klidně pít celý den. Jo a jsou nevhodné šumivé preparáty, 100% džusy a jiné dráždivé látky, někdy se po nich zvrací. A také je dobrá přiměřená tělesná aktivita, pomáhá zvládat odvykací stav. No a to je snad vše. Kdyby bylo třeba, napište.