návyk thc
Honza
Chtěl jsem se zeptat na závislot na marihuane??Četl jsem,že je to u káždého jinak,ale nikde sem se nedověděl jaká je pravděpodobnost,že třeba příležitostný nekuřák se stane po 1.jointu marihuany na ní závislí?Strašne moc bych ji chtěl skusit,ale v žádným případě se nechci na ní stát závislý...

Odpověděl: Jakub Minařík
Závislost na konopí nevzniká zase tak snadno, vlastně to platí pro všechny závislosti. Je k tomu třeba delšího, souvislého, nebo pravidelného užívání. Závislost na konopí vzniká vůbec poměrně nesnadno. Existují však jiná rizika spojená s užíváním konopí. Patří sem různé zvláštní průběhy intoxikací, bad tripy, flashbacky - najdete o tom celkem dost informací v části, kde jsou texty o jednotlivých látkách na těchto stránkách. Považoval bych za moudré si o konopí dříve než jej vyzkoušíte něco přečíst, abyste pak nebyl překvapený. Kdyby vám nebylo, při tom co si budete texty číst něco jasné, tak se ozvěte, rád vám vaše otázky zodpovím. :-)