První pomoc při nevolnosti z marihuany
máma
Syn je poměrně subtilní postavy. Má 18 let, ale jeho sociální věk je mnohem nižší, asi na úrovni 14-15 let. Není anorektik, ale je opravdu velmi hubený. Dnes mi ho přivedli policisté. Byl venku asi hodinu a údajně s klukama kouřili marihuanu. Prý si dal jen 2 silné "prásky", ale pozvracel se a je mu hodně špatně. Hrozí mu nějaké nebezpečí? Co bych měla dělat. Pomohla jsem mu vysléknout a umýt se a uložila jsem ho do postele. Má problémy s tím se vůbec pohybovat.

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že jste udělala to nejlepší, co jste mohla. To, co se synovi děje, je něco podobného, jako kdyby to přehnal s alkoholem. A pokud navíc třeba marihuanu s alkoholem zkombinoval, tak bych se takovým následkům nedivila. Nicméně by mu žádné nebezpečí hrozit nemělo. Možná se na něj zajděte v průběhu noci podívat, ale mám za to, že se z toho vyspí a zítra by už neměl mít tyto potíže. Možná bude mít trochu kocovinu... Pokud by ještě problémy přetrvávaly, což si nemyslím, buď napište nebo kontaktujte lékaře.