Dobrý večer můj syn byl ve škole vydírán sterším spolužákem,aby mu koupil balíček trávy jinak ho zmlátí syn ho pro něj koupil ale byl přistižen učitelkou.Ta zavolala policii a ta nás i syna vyslechla poslala balíček na expertizu . Nevíme co bude následovat a máme strach aby neudělali ze syna exemplární případ .Synovi je teprve 12 let.Nevíme kam se máme obrátit o radu co se bude dít dále . A jak synovi pomoci?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Takto přes internet Vám nemohu moc konkrétně poradit, pokud neznám další okolnosti situace. Nejlepší v tuto chvíli asi bude když se obrátíte na Právní poradnu A. N. O., kde se zabýváme právními aspekty drogové problematiky a poskytujeme bezplatnou právní pomoc i v takových případech, který řešíte Vy. Kontakt na nás najdete pod kolonkou právní poradna v pravém sloupci na této stránce. Nevím, zda jste z Prahy, pokud ano, je možné si domluvit osobní konzultaci, pokud jste mimopražská, můžete zkonzultovat situaci aspoň po telefonu. Můžete zavolat příští týden v úterý, středu či čtvrtek, kdy budou k dispozici kolegyně právničky. Zatím držím palce.