MARIHUANA
ETS
NA TO ZE JE MI 14LET NEVIM JESTLI HULIM AZ MOC NEBO AKORAT.ZA DEN VYHULIM TAK 7-10 JOINTU.MELA BYCH OMEZIT KOURENI TRAVY?NEBO JE TO V POHO,VYZKOUSELA SEM I PIKO A CHCI VYZKOUSET EXTAZI.CHCI VEDET JESTLI TO NENI NA MUJ VEK VSECHNO TOHLE BRZO A JESTLI BYCH SE MOHLA STAT JEDNOU ZA PAR LET FETACKOU?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že pokud myslíte dotaz vážně, tak si na své otázky odpovídáte už jen tím, na co se ptáte. Vykouřit sedm až deset jointů denně je skutečně tak, že "hulíte hodně", obzvlášť pokud je Vám 14 let. Ale toto bych napsala i člověku, který by kouřil ve stejné intenzitě a byl by dospělý. Myslím, že byste to měla přinejmenším omezit. Pokud se jedná o ten pervitin, to je poměrně nebezpečná záležitost, takže mám za to, že by bylo velmi vhodné v tom nepokračovat. Mám pocit, že při svých zkušenostech, které se mi zdají na Váš věk víc než dostatečné, byste měla experiment s extází vynechat nebo přinejmenším o nějakou dlouhou dobu odložit. Protože ve Vašem věku je riziko vzniku závislosti výrazně větší než kdyby Vám bylo o pár let víc. Takže pokud budete brát drogy tím stylem, jakým je berete teď, tak by se mohlo stát, že z Vás za pár let bude "feťačka". A možná, že by to mohlo být i dřív než za pár let. Zkuste s tím nakládat opatrněji. Není zrovna nejlepší být permanentně pod vlivem.