sociální program
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, kdo je tvůrcem sociálního programu, dejme tomu na území nějakého kraje, pro pro drově závislé a trestané, kteří nyní ukončili svůj trest odnětí svobody?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím, jestli zcela rozumím Vaší otázce - pokud se ptáte na zřizovatele programu pro drogově závislé propuštěné z výkonu trestu, tak to může být různé - od státních institucí (kurátoři) přes příspěvkové organizace (např. v Praze Městské centrum sociálních služeb, které má program pro lidi přicházející z výkonu trestu) až po neziskové organizace (doléčovací centra pro bývalé uživatele drog - po léčbě nebo dlouhodobě abstinující, případně zařízení, které nabízí služby lidem, kteří se v souvislosti s drogami dostali do konfliktu se zákonem, ještě v průběhu vazbeního stíhání nebo výkonu trestu - tzv. Drogové služby ve vězení - a pak mohou s klienty pracovat i po jejich propuštění). Asi bych Vám lépe odpověděla, případně poskytla konkrétní kontakty, kdybyste napsal/a, v jakém kontextu informace potřebujete.