děkuji, jen upřesňení
rada
v 1. dopise jsem uvedla, že mimo psychoterapii, jsem vyhledala i psychiatrickou pomoc. diazepam jsem brala až poté, co mi byl předepsán, protože stavy byly neúnosné a trvaly min.5 let. prošla jsem detoxikací, a změna medikace typu seroqel, tiapra ap se uskutečnil, ale neosvědčil.. po 2 měsících jsemnemohla ani vyjít ven..tedy alkohol apoté jsem lékaře přesvědčila,a opět získala diazepam. Rozhodnutí je na mě, jak mi bylo řečeno. chtěla jsem se poradit i s jiným osobami, protože jsem troskaa sama někdy nevím... je to tak, diazepam mi dává krátkodobou naději a malý prostor pro práci s psychologem a okračovat ve studiu., ač tak špinavou cestou. moc Vám děkuji za vaši odpověď , popř. uvítám i váš názor, tj i vyčkám na odpověď některého z doktorů. děkuji za ochotu.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano, rozumím. Víte je to složité. Pokud chcete diazepam vysadit - a to bych považoval z dlouhodobé perspektivy za moudré, musíte prostě být trpělivá a zkoušet jiné léky. A taky psychoterapii. Společně to jistě povede ke zlepšení. V souvislosti s tím diazepamem uvidíte, jak budete zvládat studium. Pokud ano a bude to bez obtíží, tak vás v tuhle chvíli nic nenutí ke změně. Pokud s tím budou problémy, tak asi nic jiného než změna léků nebude možné. No, uvidíte. Víte, ještě mě k tomu vysazení benzodiazepinů napadá, že jednak bezprostředně po vysazení jsou obtíže horší a během několika týdnů se postupně stabilizují. Možná když to člověk ví, tak se mu vysazuje snadněji. No, asi ještě napíšete, že? Ono to bude nadlouho. :-)