nejsem si jista zda doslo k odeslání
rada
psala jsem asi tak 2 dny zpátky. můj dotaz se týkal dizepamu .... tedy nevím zda došel a zpracovává se , protože jsem napsala chybnou adresu, později jsem ji opravila, a uvedla kod, ale text jsem neopakovala. prosím o potvrzení, že text došel, abych nečekala zbytečně, navíc je tato odpově´d pro mě důležitá, jsem z toho zoufalá, protože nevím jak se rozhodnout. děkuji. je možné tedy brát diazepam za pomocí ataraxu aspoň do léta?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Dotaz byl odeslán (ve všech případech, e-mailová adresa slouží pouze k tomu, že dostanete na e-mail upozornění, že byl Váš dotaz zodpovězen, takže nebyla na překážku ani chyba v e-mailové adrese). Váš předchozí dotaz zodpoví pravděpodobně někdo z kolegů lékařů, případně je budu muset požádat o konzultaci. Mějte s námi trpělivost, nějak se nám nahromadily dotazy a nestíháme odpovídat tak rychle, jak bychom si přáli. Jen mě napadá, že takové stavy, jaké popisujete, byste asi nejspíš měla řešit s psychiatrem (krom té psychoterapie, v rámci níž byste to ovšem měla konzultovat také) a že by bylo možná stálo za to uvažovat o tom, zda by nebyla vhodná medikace, která by příznivě ovlivnila Vaše úzkostné stavy - protože toto svépomocné řešení, které používáte, pravděpodobně skončí závislostí na benzodiazepinech, pokud už se závislost již nerozvinula. Benzodiazepiny se nedoporučuje užívat déle měsíc (a to na předpis) - pro riziko vzniku závislosti... Zatím držím palce a na podrobnější odpověď na předchozí dotazy vyčkejte.