ohledně mýho mozku
Amadeus
Slyšel jsem,že když někdo pravidelně kouří trávu a vzhledem k množství to na něm nechá následky,že se z toho dostane po delší době abstinace.Třeba já konkrétně kouřim cca denně 5 špeků a poslední dobou mě to hodně změnilo.Třeba si vůbec nepamatuju,co jsem dělal včéra a podobně.85%věcí ze dne nemám šasnci rozluštit.O to je horší,že nemám vůbec chut a začínám si i myslet vůli přestat.Opravdu se bunky v mozku obnovují?a za jak dlouho by se obnovili mě,kdybych přestal při mým množství?Marihuanu kouřim asi 3-4roky a v tomhle množství asi rok.dík

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že intenzita, s jakou kouříte trávu, je poměrně značná. Marihuana může způsobit poruchy paměti a další psychické nesnáze, ale bývají reverzibilní, pokud začnete abstinovat. Marihuana především působí poruchy krátkodobé paměti a to hlavně v rámci intoxikace - ovšem pokud jste intoxikovaný bez jakékoli pauzy permanentně, tak ani nemůže dojít k tomu, že by se stav upravil - pokud tedy kouření trávy neomezíte nebo ji na čas nevysadíte úplně. Informace ohledně účinků konopných drog na organismus najdete buď na této stránce pod rubrikou Cannabinoidy nebo na www.drogmem.cz pod kolonkou Memy / Vliv konopí na zdraví. Těžko se dá na základě internetového dotazu určit zda a za jak dlouho by došlo k úpravě potíží, které teď pociťujete a návratu do normálu, kdybyste přestal hulit. Zkuste trávu na chvíli vysadit, uvidíte, jak se to bude dařit a jestli se budete cítit líp. Kdyby to nějak nešlo a měl jste s tím trable, tak napište. Uvidíme, co by se s tím dalo dělat.