pro Mudr.Minaříka
Sisi
Dobrý den,mockrát vám děkujji za odpověď ani nevíte jak jste mi tím pomohl.Už je to přes týden co přítel doma není.Já jsem mu při odchodu pujčila 1000,-kč na ubytovnu.A teď jsem zjistila,že on vybral ze svýho ůčtu do minusu 1800,- dva dny předtím.Já jsem nevěděla že to jde.Zjistila jsem to teď když přišel výpis.Pořád se sama sebe ptám,jak jsem mohla být tak hloupá a slepá.Nechápu jak mohl říkat,že mě s malým miluje když dělal tohle.Teď je prý v Praze.Volal mi že začal chodit k psychologovi a na terapie.On si myslel,že ho vezmu hned domů když tam začal chodit,ale já jsem prostě řekla,že musím vidět,že to zvládá,alespoň půl roku.Tvrdí mi že chodí na testy krve,ale byl minulý týden a včera neměl výsledky a šel prý znova.Naposled podle toho co říkal i dával 25.11. a podle mě to v krvi bude i teď.Ale oni prý poznají jestli tam je to množství dlouho.Nevím asi to nějak nechápu a přijde mi že ze mě zase dělá blbce.Je to možné poznat,že to jsou třeba už jenom zbytky té drogy v krvi?Já už mu nemůžu věřit,já jsem se po jeho návratu opravdu snažila a on toho zase využil,já už na to ale nemám sílu.Je toho na mě moc.A myslím si že jsem si to z jeho starny nezasloužila,protože si myslím že jsem pro něj uděla dost a on i přesto ze mě dělal blbce.A já a hlavně ten malinkej si to nezaslouží.Mě postupem času přijde jako kdyby mu to dělalo dobře mi lhát a psychicky mi ubližovat.On hrozně hraje a hrál na city a na mě to vždycky platilo a myslím si že teď jsem ho svojí reakcí zaskočila.Mě naštvalo to ,že řekl po návratu,že mu za to nestojí to,aby nás stratil,kdyby začal znova a on i přesto to udělal a ne jednou.Nechci ho omlouvat ,ale myslím si že udělal blbost s tím že nešel hned k tomu doktorovi a začal dělat od rána do noci a myslel si že to zvládne sám.Já jsem věděla už když mi volal,že ho propustili,že je to konec.Ale nechtěla jsem si to připustit.Takhle to dopadne vždycky když už to vypadalo,všechno v pohodě tak se to po.....!Já nevím čím to je ale vždycky když vám napíšu tak se mi hrozně uleví.Jsem ráda že vás "mám"Určitě víte jak to myslím snad to nepochopíte špatně.Mějte se krásně. Sisi+mimi

Odpověděl: Jakub Minařík
Díval jsem se na vaše dotazy z minulosti - víte, mám dojem, že to co jste udělala jste udělala dobře a asi bych, alespoň v tuhle chvíli trval na tom, co jste řekla. Domů bych ho opravdu pustil až tehdy, když bude mít po léčbě, bude čistý, ... On to zjevně nebere příliš vážně a pokouší se vás opít rohlíkem. Jinak k těm testům - ono se skutečně dá poznat co a kdy si žlověk dal - podle hladin a metabolitů - ale to není laciné vyšetření a standardně se nedělá. Ze stejného důvodu není obvyklé také denní testování, dokonce ani na žádost klienta. Jinak detekovatelnost se u různých drog detekuje ve dnech, max tak 14 dnů. U konopí a některých benzodiazepinů i déle. A pokud přítel požádá, dostane o testu potvrzení. Skoro všechna zařízení to tak dělají. Pokud klient požádá, dostane potvrzení o testu a jeho výsledku. Může vám je nosit. :-) No, tak ať jste zdraví a klidně ještě napište. :-)