Coaxil
Flipnic
Dobrý den. Chci se zeptat, jak bude reagovat Coaxil, který mám užívat s MDMA nebo kokainem?? Hrozí tam nějaké komplikace jako u MAOI nebo SSRI?? Zjistil sem, že ten Coaxil je antidepresivum 4. generace a funguje "naopak" - zrychluje vychytávání serotoninu. Je hodně pravděpodobné, že na silvestra užiju MDMA a kokain, tak se chci informovat, aby mě pak neodvezla pohotovost ... Jinak samozřejmě vím, že bych drogy užívat nejsem, ale jsem už jen příležitostný uživatel, 28 let, pracuji, jsem zdravý, jen mám nějaké problémy s nespavostí a občasným napětím a velmi stresové zaměstnání ... proto ten Coaxil ... Děkuji moc za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestli jste pevně rozhodnut na silvestra užít kokain a MDMA, tak raději coaxil vysaďte. Vzhledem k tomu, že EXT je smrtlná jen v kombinaci, a to speciálně s antidepresivy, tak se mi takový postup jeví jako rozumný. Když na to hledím tímto prismatem, tak se tážu, jestli je nezbytné to kombinovat s tím koksem, resp. naopak. Vzhledem ke stavu, ve kterém asi budete, tu bobuli stejně nebudete cítit. Tak nevím. Snad ji raději vynechte. Když k tomu připočtu, že možná na silvestra užijete ještě mnoho dalších věcí, ... Tak ten coaxil fakt raději vynechte. Jo a s tím vysazením - musíte to udělat dost dlouho předem - vzhledem k tomu, že eliminační poločas tianepinu je celkem krátký, mělo by stačit pár dní předem, řekněme po vánocích? Abyste přežil stromeček a kapra? Nasazení zase počkejte nějaký ten den, tak někdy 3, 4.1. by to snad mohlo být už bezpečné. Ta doporučení, zvláště co se týče doby, jsou jen odhady - vycházel jsem z toho, jak bych to udělal, kdybych byl ve vaší kůži. Ale samozřejmě existuje varianta, že to nevyjde. No, ale ta je tady vždy.