kokain
Dobrý den. Ani nevím jak začít. Dříve jsem užíval hlavně halucinogenní drogy, snad za účelem růstu. Časem jsem přešel na jógu a halucinogeny (šalvěj, LSD, lysohlávky) skoro již neberu. Měl jsem i jiné drogy(XTC,N2O, pervitin,opium,tabák, alkohol), abych zjistil, jaké stavy mohou přivodit... nyní, když již drogy asi dva roky skoro vůbec neužívám mě začal lákat kokain. Lidé se kterými jsem o něm mluvil, či kniha, kterou jsem o něm četl (Kokain-dějiny) o něm mluví jako o zajímavé látce. Rád bych ji zkusil, ale jelikož již léta čtu i vaši poradnu, obracím se na Vás. Přeci jsou jen vaše pohledy velmi cenné. Rád bych třeba jen pár vět.... třeba jen co droga dává a kame vede... četl jsem již vaše texty na poradně, ale jakobych potřeboval, aby mi to někdo řekl přímo mě. Možná sám hledám alternativu, jiných drog. Když mě žádné nic nepřinesly (až na halucinogeny, které stejně již užívám zřídka). Jakobych se nechtěkl vzdát představy, že mě drogy nemohou obohatit a tak hledám obohacení dál... nevím. chjo ;))) No kdyby Vás napadly nějaké úvahy a postřehy, které by mě mohly vést k hlubšímu zamyšlení, budu rád. Předem díky Šrí Ramana Filip ;)))

Odpověděl: Bára Orlíková
Chápu, že Vás ta zkušenost láká. Jen si říkám, zda to máte po svých všech experimentech, kterými jste zřejmě prošel relativně bez úhony, ještě zapotřebí pokoušet. Nebudu, a ani k tomu nemám žádné kompetence, Vás od toho odrazovat, ale schvalovat Vám to taky nebudu. Z informací, které máte, si můžete sám udělat obrázek o tom, že kokain není látka bezpečná. Jestliže jste si neopatřil toxickou psychozu dosud, tak máte štěstí a není potřeba to provokovat. Navíc - pokud jste zkoušel extázi a pervitin, tak myslím máte s experimenty se stimulačními drogami vystaráno. Zkuste si představit, že na kokainu zažijete něco mezi intoxikací na extázi a intoxikací na pervitinu. A nemusíte to zkoušet :)