zase mam šílenou naladu...........
bez smyslu života.......
je to hrozne,je mi hrozně a už si toho všímají i učitele ve škole,dneska mi to řikal učitel že sem poslední dobou nějaka jina bez energie bez zajmu,CO MAM DĚLAT,CHCI BYT NORMALNI,už to nevydržím.......mam poslední tyden hrozne zanamky,nedokažu se totiž vubec soustředit na učení........... SEM UPLNĚ NESCHOPNA......nevim s kym si mam o tom popovidat.........je mi hrozně......dnes sem zase dostala ve škole 5 a 4.........nic mi nejde..........PROČ??????? A MAM NA TO ŠÍÍÍÍÍÍÍÍÍLENOU CHUT.........už mi začína ze všeho toho hrabat.........nejradši bych se propadla někam pryč.....:-(((

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Víte, ono to asi bude nějakou dobu trvat, než se všechno usadí. Pokud se začnete věnovat trochu víc té škole a méně tomu hulení a přemýšlení o hulení, tak by to mohlo být lepší. Možná, že si toho teď učitelé všímají víc, protože jste ve fázi nějaké změny, možná jste víc nervózní a podrážděná a tak je to nápadnější, než když člověk zkouřený ve škole pospává. Pokud teď skutečně nekouříte trávu, tak logicky je potřeba něčím vyplnit čas a na některé věci se koukat jinak - může Vám to připadat divné, složité nebo nudné. Ale když to vydržíte o něco déle než pár dní, tak si to sedne. A kdyby ne, tak by bylo skutečně na místě někam zajít a poradit se o tom, protože by to mohlo znamenat, že je v nepořádku víc věcí, které asi těžko vyřešíme takto přes internet. No, uvidíte, jak to bude vypadat dál. Držím palce.