ciste THC
Mr.zvedavy
Dobry den. Zajimalo by me, jestli jste slysel(a) o pripadech zneuzivani cisteho THC, jestli se jedna o krystalickou latku, a jestli se vzhledem k jeho rozpustnosti pouze v tucich a alkoholu da snupat? Ne ze bych si to svinstvo chtel cpat do nosu, ciste ze zvedavosti:) Predem diky za odpoved.

Odpověděl: Pavel Kubů
O tzv. cistem THC koluji nejruznejsi famy. Fakticky nic takoveho na drogovem trhu neexistuje. V soucasnosti se i v medicine pouziva farmakologicky cista smes cannabinoidu, ktere jsou obsazeny v konopi. Zjistilo se, ze ti, co uzivali synteticke THC v lecbe rakoviny, se casem radeji vraceli ke konzumaci rostlinneho konopi, protoze samozne THC nema tak vyhodny lecebny ucinek jako smes cannabinoidu, ve ktere je THC obsazeno. Synteticke THC se pravdepodobne snupat da, otazka je, za jak dlouho po tomto zpusobu uziti, a zda vubec, zacne pusobit. Teoreticky by cast poziteho objemu mela prejit do krve, prakticky vsak bude do znacne miry zaviset na stavu nosni sliznice daneho jedince.